تحولات لبنان و فلسطین

مخابرات خراسان رضوی از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۸۵۱ میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های مخابراتی این استان هزینه کرده است.

صرف بیش از ۸۵۱ میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های مخابراتی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان،مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: امسال دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های مخابراتی هزینه می‌شود که تا هفته دولت (از ابتدای سال تاکنون) ، ۸۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای برخی از این طرح ها هزینه شده است.

حسن اروجی افزود: ۲۵۴ سایت تلفن همراه جدید تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید که از این تعداد ۷۴ سایت در هفته دولت افتتاح می‌شود. 
وی گفت: در کل کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه، ۲۰ میلیون خانواده باید به فیبر نوری متصل شوند که برای خراسان رضوی حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار خانواده تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند.
به گفته او، برای امسال ۳۵۰ کیلومتر فیبر نوری در دستور کار قرار گرفت و در این هفته ۲۲۵ کیلومتر به بهره برداری می‌رسد. 
اروجی افزود: دو میلیون و ۱۰۰ هزار خانواده، مشترکین تلفن ثابت در کل استان و ۵ میلیون نفر هم مشترک فعال همراه اول هستند که از دو هزار و ۱۱۵ سایت تلفن همراه از مخابرات خدمات می‌گیرند.
وی برای پوشش مخابراتی مورد استفاده تلفن همراه زائران رضوی در روزهای پایانی ماه صفر در خراسان رضوی گفت: همه مراکز و تجهیزات استان مجددا سرکشی شده است و اگر نیاز به تقویت این مراکز باشد، اقدام می‌شود.
به گفته این مسئول، سرویس تلفن همراه در تمام مسیرها به سمت حرم مطهر رضوی به صورت ۵G است و در مسیرهای پیاده روی هم واحدهای سیار مخابراتی به کار گرفته خواهد شد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.